ZWROTY I REKLAMACJE


ZWROTY

Jeśli zakupiona biżuteria nie spełniła Twoich oczekiwań lub po prostu wolisz wybrać coś innego, możesz ją zwrócić w ciągu 31 dni od daty otrzymania przesyłki.

Produkt, który zwracasz, nie może mieć na sobie śladów użytkowania.

JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?

  1. Użyj baneru Wygodnych Zwrotów (widoczny poniżej), następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wybrać produkty z Twojego zamówienia do zwrotu.
  2. Wybierz odpowiedni dla Ciebie sposób nadania paczki i dokonaj zwrotu.
  3. Oczekuj na zwrot środków. Realizacja może potrwać maksymalnie do 10 dni roboczych.
[BANER-WZ]

ILE MAM CZASU NA ZWROT ORAZ JAKIE SĄ JEGO KOSZTY I CZAS OCZEKIWANIA?

  • Zwrotu możesz dokonać w terminie 31 dni od daty odebrania zamówienia.
  • Koszt wysyłki zwrotnej jest zawsze po stronie klienta i jest on uzależniony od danego przewoźnika.
  • Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  • Darmowy zwrot przy wymianie pierścionka na inny rozmiar

    Jeśli chcesz wymienić pierścionek na inny rozmiar, nic nie płacisz za odesłanie – w takiej sytuacji to my pokrywamy koszt zwrotu.
    Aby skorzystać z darmowej wymiany, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy pod adresem kontakt@belarti.pl lub telefoniczny pod numerem +48 694 553 444


    REKLAMACJE

    Jeśli produkt, który otrzymałaś, posiada defekty, uszkodzenia, możesz oddać go do reklamacji. Musisz jedynie wypełnić formularz reklamacji towaru i wraz z nim wysłać do nas wadliwy produkt. W formularzu szczegółowo opisz problem z towarem i wybierz formę rekompensaty, jaką chcesz uzyskać. Mamy 10 dni roboczych na weryfikację Twojej reklamacji od dnia otrzymania przesyłki.